Aktiva !

Ni är väldigt aktiva här på bloggen, till skillnad från mig. Igår skulle jag göra den allra sista läxan vi hade för detta läsåret. Självklart hamnade jag ändå på blogg.se innan så jag hann inte göra klart den ... Vi skulle läsa ut en engelska-bok och göra uppgifter till den. Jag hara bara läst ut boken, och uppgifterna ska vara klara första lektionen ... :o Kul.

Efter sommaren får jag ta och lära mig att omprioritera, jag väntar alltid alltid alltid med läxorna till sist och då är jag så trött att jag nästan avlider :o

Nåväl, detta är ingen läx-blogg.

Idag ska jag till öron-näsa-hals-läkare för att kolla upp min evigt täppta näsa och min andning som allmänt suger.

Efter det ska jag rida lektion för Kicki, ska försöka haffa någon som kan fota lite i slutet men annars får jag nöja mig med att få en bra känsla igen.


Random bild, på ängen ! Vill rida dit igen snart :)


Kommentarer
Postat av: Cicci

Var ligger den ängen ? Är det bra att rida där ? :) har typ ingenstans att rida längre som inte är volten ...

2012-05-31 @ 07:09:12
URL: http://ciccicarlssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0