Helskott

Nu har jag ju slösat mängder med pengar på klänning, skor osv till balen så jag är väl helt pank vid detta laget. Men så fort jag har råd ska jag köpa ett par nya ridbyxor, jag behöver verkligen ett par nya helskodda. Mina favvisbyxor är ju sönder överallt och mina andra helskodda bruna är nu hål i knäet, och de är så stretchiga så det har blivit för stora i midjan - jättejobbigt för de åker bara ner hela tiden (-.-).

Sen har jag mina whitakerbyxor som är knäskodda, hade ju inte råd med helskodda när jag köpte de men föredrar annars helskott. Och jag har, nu när jag tänker efter, ännu ett par helskodda som är från hööks. De är typ jeansridsbyxor (stretchig) men de passar mig verkligen inte, jag ser så konstig ut med dem :(

Kolla bilden liksom, ser helskumt ut:

Jaa, jag var tvungen att ta den absolut FULASTE bilden också xD Det fulaste som finns när man rider är när man står upp i sadeln (när man rider lätt) haha ... ehm man kanske inte ser så jättebra på bilden ändå men de passar inte min typ av ben, den där sömmen/linjen på utsidan går inte mitt på benet hela vägen som den ska... Passar inte mig alls i formen. Blä.

Hehe, till saken igen - mitt nästa hästrelaterade köp BÖR vara ett par hyfsat billiga helskodda ridbyxor, det behövs verkligen !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0