I hagen

Står ute i hagen nu och det har precis slutat regna ! Vädret lider av Dissociativ Identitetsstörning eller Schizofreni eller nåt liknande, verkar ha sjukt svårt att bestämma sig. Ena sekunden öser det ner och sen skiner solen helt plötsligt.

Nu är det sol och uppehåll i alla fall, men det är blött överallt så jag får vackert stå upp :( Brukar sitta ned på en sten i hagen om jag väntar på att bli hämtad eller så, mysigt faktiskt om det är varmt ute ;)

Rico stod för övrigt och tryckte vid grinden när jag kom, han var genomblöt och ville väl in. Men han såg rätt nöjd och glad ut när jag+solen gjorde honom sällskap :) Vi tog en promenix bort till silagebalen och jag gissar att han kommer stå där och äta ett bra tag.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0