Kvalitet/Kvantitet ?


Det finns bloggar som uppdaterar så många gånger om dagen de bara kan, vissa skräpinlägg och vissa väldigt läsvärda, och så finns det bloggar som uppdaterar mer sällan men mer välskrivet och bättre inlägg helt enkelt.

Vad tycker NI är bäst ? Kvalitet på de få inlägg som läggs upp eller Kvantitet att man skriver mycket och ofta ?

Jag tycker det är roligt med mycket uppdatering, det finns ju nästan inget värre (hehe) än att gå in på sin favoritblogg och se att hon/han inte uppdaterat sedan man gick in sist ;)
   Men när man bara skriver för skrivandets skull (vilket jag tycker att jag ibland gör, självklart omedvetet) och uppdaterar med en massa skräpinlägg utan mening - då är det mindre bra.

Jag följer bloggar som både uppdaterar 9-10 gånger om dagen och 2-3 gånger om dagen. Alla bloggar är ju unika och man kan ju gilla de oavsett uppdatering, eller hur man ska säga det :)

Jag vill i varje fall veta hur JAG ska göra, med andra ord VAD NI VILL att jag ska göra.

Rösta nedan eller i kommentarerna om ni vill motivera ert svar också :)





Kommentarer
Postat av: Jonna / tanneryttarna

Det gick inte att rösta :o



Men jag tycker kvaliten går före! Fast ibland gör det inte så mycket om det blir lite skräpinlägg , men bloggar som BARA har korta inlägg och inget angagemang tycker jag är tråkiga att läsa :)

2012-05-21 @ 21:17:41
URL: http://tanneryttarna.blogg.se/
Postat av: Rebecka

Sv: Ja gör det, supergott! ;D Ja det är vi som gjort designen! :)



Jag tycker att det ska vara lite blandning, ibland små korta vardagsinlägg och ibland välskrivna åsikter och annat. Lagom av allt helt enkelt! :)

2012-05-21 @ 21:38:27
URL: http://dailyhorses.blogg.se/
Postat av: Ellinor

Jag kan tycka både och. Det är inte kul med 1 inlägg om dagen, är för bortskämd med bättre uppdatering. Men inlägg som " Tja, nu sitter jag i skolan. Bloggar när jag kommer hem. Puss! " är helt värdelösa. Små inlägg om prylar, nyheter eller tankar är däremot bara +!

2012-05-21 @ 21:40:03
URL: http://felfri.net
Postat av: Sofia

sv: det var riktigt gott! ja verkligen, älskar sol! hehe :))

2012-05-21 @ 21:43:50
URL: http://sofiaothelius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0