Planering denna veckan

Denna veckan ser inte ut som de andra veckorna, normalt sett rider jag lektion tisdagar och söndagar och ibland vissa onsdagar. Mamma rider för Kicki på Torsdagar, resten av dagarna är uteritter. 

Annars ingenting ... denna"vecka" börjar visst idag eftersom måndagen redan varit hehe ...

Tisdag: Uteritt/Dressyr ute (Jag rider)
Onsdag: Rico skos, mamma rider ut
Torsdag: Dressyrlektion för Kicki (Jag rider)
Fredag: Mamma rider tror jag
Lördag: Tömkörning el liknande på morgonen, sen iväg till Fänninge !!! :D
Söndag: Fänninge, sen rida eller göra något annat på kvällen.


För övrigt ska jag åka och handla någon dag - behöver kläder och lite hästsaker ! Och sen ska jag rent allmänt jobba på talet och läsa ut en engelskabok + göra uppgifter till den. Vi har ju temaveckor så slutar 14 !!!!!! varje dag, dock går inte någon buss hem till mig förrän halv 3 ändå. Om det är fint väder kan jag väl gå men det ÄR långt.

Idag (Tisdag) ska jag iväg till lite ängar, troligtvis hoppängen fast jag ska inte hoppa hehe :) Blir dressyr ute, ska matcha lite fint om jag hinner och pappa följer med och fotar :D Ska bli strålande sol hela kvällen, WIE ! :D

Nya bilder till headern kanske ??? ;)

Säg gärna till om ni vill att jag ska ha någon speciell outfit, har ju marinblått, rött, grönt som matchar :)

Grön scapa outfit tex, men kanske tar röd med röda benskydd eller blå med lindor ... får se :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0