Rädd att bli "hästbiten" ?

Här är lite tankar som dök upp när jag jobbade på mitt tal ^^ 

ALLA jag känner som har prövat på att rida har tyckt det var roligt, få har fortsatt av olika anledningar, kanske för att det är dyrt eller för att man har andra intressen eller inte har tid helt enkelt ? Men det jag undrar över är alla dessa personer som INTE prövar att rida, jag menar vad är anledningen ? Jag tror att många är rädda för att bli "hästbitna", särskilt killar då ridning ibland inte anses vara en så "cool" sport ... Jag tycker det är synd i alla fall, att folk inte ens provar. Fast sen tycker jag att det är ännu roligare att rida häst än åka häst, och när man rider för första gången åker men oftast häst. Tänk då vad folk går miste om, som bara rider en gång !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0