Rico - 5/5

Idag löshoppades han med små titthinder på förmiddagen. Typ vattenmattan bara för vi hann inte mer.

Sen på eftermiddagen efteranmälde jag mig helt plötsligt till Titthoppet på volten, Rico var jätteduktig och hade en allmänt bra galopp ! Blev några tokhopp när vi kom fel (inget farligt dock) men han hoppade alla titthinder, förutom att han sprang förbi ett hinder två gånger ... och båda gångerna kom vi tokfel på hindret innan och emellan dem var det bara tre-fyra galoppsprång så vi var i obalans båda två :) Men på försök nr 3 lyckades vi !

Vi fick en snygg vit Enlidenrosett för att vi kom runt, och jag hade redan suttit av så jag och Rico fick trava ärovarvet sen (jag travade också).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0