Småbloggarna får en chans !

Haha mejlet jag fick var ingen big deal egentligen, ville bara göra er lite nyfikna :) Jag mejlade och frågade horsespot för ganska länge sen om de även hade för "mindre" bloggar och de hade det inte och så får man en tid senare respons för det. Antar att det är fler som tjatat hihi :D Nadja sa: Även jag har fått det mailet, om att dom ska starta en ny bloggportal för mindre bloggar och rekrytera därifrån.

Vilket jag också har förstått hihi :P

Tycker det är bra av dem just för att det finns så många "mindre" hästbloggar som också vill vara med eller hur man säger :) De har en gräns på 1500 läsare om dagen vilket är MYCKET. Inte många som når ända dit ;) Jag tycker det är super att de fixar en ny bloggportal för oss lite mindre :D

AWESOME med andra ord. Småbloggarna får en chans (y).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0