Småsaker som ska införskaffas


1. Aachenrem, en brun och en svart då båda är borta.


2. Ev en engelsk nosgrimma istället för antingen den bruna eller den svarta aachenremmen.


3. Någon form av billigt brunt pullarträns eller helst bara en brun pullarnosgrimma, men det hittar jag ingen någonstans :(


Fast utan några stenar eller så, har ju redan med silverringar på nosgrimman + pannbandet :)

4. Världens bästa ryktskrapa, särskilt på vintern men den är bra annars med ;) Pappa tog sönder den (vet inte hur han tog sig till) så jag behöver en ny :P

Den är verkligen jättebra, bekväm och med trähandtag så blir det inte kallt om fingrarna på vinterhalvåret ;)

+ ridbyxor, men det är inte en så jätteliten sak egentligen. Ridbyxor är dyrt, men ska hitta ett par (hyfsat) billiga helskodda :D

Allt det här kommer jag nog hitta på hööks, förutom pullarnosgrimman i brunt. Jag tror de bara har svarta pullarnosgrimmor att köpa löst ... Nåväl.



Kommentarer
Postat av: Cicci

Ryktskrapan är GRYM!! har också den (dock väldigt sliten, 3 år är den nu)älskar den verkligen!

2012-05-20 @ 16:15:19
URL: http://ciccicarlssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0