Sovaaaa

Dagen har varit lång och hektisk, var sjukt trött på eftermiddagen/kvällen och trodde ett tag där att jag inte skulle orka rida lektion. Men jag försökte och jag blev lite mer vaken när jag red. Men Rico var svår idag, han blev stark och det var noll-kontroll efter hindrena. Therese tyckte också han såg konstig ut så hon prövade att rida lite efter lektionen och hon trillade av. Drt gick bra i alla fall, han var pigg Pigg pigg pch studsade i princip på stället mellan hindrena. Skriver mer om det senare, eller tidigare menar jag - imorgon bitti ! Han hoppade fint i alla fall och när jag travade av honom var han avslappnad, skönt att han KAN koppla av.

Vi ska checka analysen på silaget de har i hagen, och i samma veva som han ska vaccineras (inom kort) ska vi även be veterinären kolla hans syn för att utesluta det.

Nu ska jag SOVA ! Godnatt på er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0