Svartlila (igen)

Åh jag är så korkad, ja tänkte göra en outfit med någon rolig färg, sen kom jag på att jag kunde göra en lättare matchning i lila/svart - och det gjorde jag också, för jag kom ihåg hur jag hade skrivit om att jag ville göra det tidigare.

Nu inser jag att jag redan har gjort en fin outfit med lila/svart/vitt ... Lite bortkastad tid kan man säga, att sitta och leta bilder med vit bakgrund som matchar i rätt nyans osv osv. Morr.

Detta åstadkom jag i alla fall, men de flesta av er känner väl igen det för det var inte alls länge sen jag gjorde outfiten xD Snacka om snurrig jag är.



Fast den andra jag gjorde var finare xD En hel outfit inte bara en matchning. Om ni vill se den sök Rico lila outfit på google så ä den där ganska högt upp ;)

Damn vilken bortkastad tid att göra samma sak två gånger


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0