Två bilder

Först, en bild jag lovade er för ungefär 80 år sedan, nämligen en bild på hans "nya" hönät (desvärre är det inte så nytt längre ...) ;)


Det vita stora är det "nya" :P Finns en liknande variant på hööks numera, vi visste inte det när vi beställde vår dock :)



Och sen, tänkte jag visa en liten bild från igår när jag var på hööks :D Jag hittade min nästa hjälm där, snart dags att byta med tanke på hur många gånger jag ramlat PÅ huvudet men min nuvarande hjälm ... En billigare lamicell, den jag har nu är snäppet dyrare men jag har också hört att dessa är skönare :) Blir isåfall en svart/marin för det passar till mer än de andra färgerna som de hade att välja på. Om den bruna hade varit en finare brun (tabaccofärgat, som Ricos bruna utrustning, eller mörkbrun) så hade det blivit en sån :)



Älskar att lamicells hjälmar är ställbara ! :) Då kan man göra den lösare efter ett ridpass så man får in luft utan att behöva visa alla hur svettig man är under (a) Awesome ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0