Min fredag


Såhär har min dag sett ut

- Satte klockan på 8 ungefär, vill inte missa hela dagen men behöver också sova ikapp det jag missat i veckan ;)
- "Påstränade" med paraply en stund, han höll på att skita på sig första gången han såg den uppfälld hehe ...

- Programridning (den jag missade när det inte gick att sitta upp) för Therese vid lunch.

- Stretchade honom, duschade av vid sadelgjorden för där var han lite svettig, sen fick han beta liten stund och sen ut i hagen.

- Fotade Ricoskrutt i hagen (bilderna har jag redan lagt upp)

- Åt en väldigt sen lunch (em) hemma och tog det lugnt bara några timmar sen åkte jag tillbaka till stallet och smörjde, mockade, och fixade mat och sånt :)

- Åkte hem igen, åt middag (seeeent) och här är jag nu !



För övrigt är det helt amazing med långhelg, verkligen vad jag behövde nu ! Imorgon ska jag ta itu med läxor som jag inte gjorde idag... Har i alla fall beställt klänning också till balen så lite mindre stress över mig i alla fall :)



Kommentarer
Postat av: Emma

Hur fin häst som helst! :)

Förlåt om jag inte svarat på din kommentar angående din utlottning av en bild.. Jag hade jättegärna viljat vara med en gång till, då jag ska ta nya foton imorgon på mina prinsar, och jag tror bilderna kommer vara magiska!

2012-05-18 @ 23:13:41
URL: http://NohorseNolife.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0