Utkast

Sitter på balkongen och solar benen, vill ha datorn + ansiktet i skugga så inget bränns eller självantänds ;) Vi har temavecka i skolan så slutade tidigt, men för att jag inte skulle få gotta mig för mycket i det faktumet så visade det sig också att inga bussar gick hem på en timme eller så ... Fick helt enkelt ta en lång VARM promenad hem. Åt smält glass och försökte tänka bort min vätskebrist som stört mig i princip hela dagen.

Nåväl, är stört sugen på att bada (vilket jag inte gjort sedan början av sommaren 2011 - ett helt år sedan). Men får duga med att mysa på balkongen i det superfina vädret ! Förstår inte HUR jag klarade mig utan balkong mina första 13 år då vi bodde någon annanstans.

EDIT datorn dog -.-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0