Jag saknar Rico.

I eftermiddag/kväll åker vi hem till Stockholm och sen vidare till Rico och göra något med honom, rida eller tömköra men han ska INTE stå/vila för det gjorde han igår :P Och mocka och fixa i stallet också, förstås. Förhoppningsvis hinner jag knäppa några bilder, det är tråkigt att lägga upp samma gamla bilder varje dag ;)
För övrigt ska jag skriva mitt tal som jag helt glömt bort (jag ska hålla talet imorgon och vi ska i princip kunna manuset utantill ... skoj). Tur att det är om ett ämne jag brinner för, nämligen ridsport ;) Annars skulle jag nog aldrig tagit tag i detta !

Ska äta lite lunch nu och sen vet jag inte exakt när vi ska hem men hellre för tidigt än för sent så vi slipper stressa i stallet i alla fall :) Inte kul att stå där med en halvmockad box fem minuter innan kvällsfodring ;)



Ska också flika in att jag tycker han har blivit riktigt fin i kroppen, på bilden ovan är han rufsig och tufsig och inte fullt lika musklad för det var fortfarande vinter då,
men jag ska ta en ny uppställd bild på honom så snart jag kan och så kan man ju kanske se skillnad från den första uppställda bilden vi tog på honom i Oktober 2010 :P

Här är de första bilderna vi tog när han precis kommit hem :) Ej i ordning dock.

-

Dessa var bilder till sadelprovaren som vi tog när han precis kommit hem :)


Kommentarer
Postat av: Caroline - http://ponnitjejens.blogg.se/

Sv: Haha, jag är också högerhänt så jag har jätte svårt att måla på högerhanden, men jag övar ;)



Ja, jag har en systemkamera, en Nikon D3100. Vad har du för kamera? :D Systemkamera? :)



Kram

2012-05-27 @ 15:31:04
URL: http://ponnitjejens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0