Veckoplanering

Halva veckan har ju egentligen redan gått (pga långhelgen så trodde jag dock att det var måndag idag :$), men här är en kort planering för hur den resterande delen av veckan kommer se ut för Rico, från och med imorgon:

Torsdag: Mamma rider dressyr för Kicki.
Fredag: Mamma eller jag rider ut (troligtvis mamma).
Lördag: Löshoppning med titthinder på förmiddagen, eventuellt en kort uteritt på eftermiddagen bara för att han ska bli riden. Jag ska fota "titthoppet" som är på eftermiddagen, men ska nog inte hoppa själv som det ser ut nu :)
Söndag: Thereselektion, programridning där vi ska filma och fota och sedan jämföra med senaste programridningen (kommer omedvetet sätta jättemycket press på mig då, för jag vill såklart att man ska se skillnad från vårt första ridpass, som då var en programridning för Therese)




Kul bild från en annan löshoppning, Rico kör sitt eget race ... ^^ (åt fel håll dessutom)


Kommentarer
Postat av: Mimmi

HAHAHAHAHAHAHAHAHA jag orkar inte! xD Jävla struts!!!!!!!

2012-05-04 @ 21:45:00
URL: http://lindstahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0