Okidoki

Har blivit lite tjatad på att blogga, men det har bara runnit ut i sanden ^^ 
 
Men nu är jag här, och jag har några enstaka minuter på mig nu att ta igen litegrann. Ska dock sova alldeles strax för ska upp jättetidigt imorgon, vi har morgonfodring och utsläpp och så ska vi ju på pay and jump ! :) 
 
Lite nyheter från veckan: Vi har inte haft ström i våran hage så Valle har på något vis lyckats rymma (kröp igenom  staketet typ?) gång på gång på gång, när vi fick veta det så tog vi tag i det så fort vi kunde och pappa fixade elen. Sedan dess har inte Valle rymt något :) Sedan har jag ju ridit lite i veckan, men de inläggen ska komma försej lite senare :) Har försökt galoppera lite mer med Rico för att vi ska kunna hoppa pay and jump i helgen, har gått lite halvbra men vår volt är så sjukt blaskig nu också ... Men han har varit väldigt fin i traven, mkt framåtbjudning också. 
 
Håller nu alla tummar och tår för morgondagen, och hoppas ni gör detsamma :) Återkommer med mer uppdatering imorgon eftermiddag/kväll ! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0