Söndag

Plötsligt var lovet slut och tanken slog mig att jag fortfarande har en hel drös med plugg att ta itu med, men är helt slut i huvudet nu så tänkte inte ge mig på det förrän efter middagen. Så blir lite uppdatering här en stund, ska försöka ta igen lite som jag missade igår. 
 
Jag och mamma gav oss iväg på en lång "äventyrsritt" med Valle och Rico, jag höll på att krossa mitt knä mot ett träd när Valle inte ville gå i en vattenpöl och därför försökte gå runt allt. Som tur är var det trädet ganska litet/smalt så jag kunde trycka bort den med handen ^^ Kunde gått illa det där ;) 
 
Därför funderar jag på om man ska ta och köpa några gummistövlar till Valle, så han kan gå genom vattenpölarna utan att avlida ;) Haha ! 
 
 
Ett par sådana här skulle väl sitta fint på honom ? xD 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Malin

Jag har såna där gummitstövlar ^^

Svar: Jag också, haha :D
Madde Andersson

2012-11-04 @ 17:29:35
URL: http://malinottenback.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0