Tjena

Har försökt komma ikapp med bloggningen nu, har ju missat en del så blir mycket på en gång nu. Hoppas det är ok ;) 
 
Imorgon blir det fullt upp, men har planerat min dag in i minsta detalj och även bokat in några timmars bloggning under dagen, så uppdateringen kommer sitta fint ! Det är nämligen så att vi har en resursdag i skolan, några har utvecklingssamtal men inte jag för det har jag på måndag tror jag :P Så det blir en "ledig" dag, och precis som alla mina andra "lediga" dagar blir det fullt upp med massor av saker inplanerat. Dagen har ju bara X antal timmar så jag har satt ihop ett ganska pressat schema så jag ska kunna hinna med allt som jag vill hinna med :P 
 
Bland annat ska jag städa lite i mitt rum, plugga lite, ge mig på en stor historiaskrivuppgift, fixa iphoneskal och ut och springa med Önska. Och så ska jag ju till stallet och fixa och rida, såklart :) 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0