Fluffis

Rico har satt vinterpäls på bara några dagar. Nu är han fluffig som en björn och ändå så har inte den riktiga vintern kommit ännu ! ;) Hittills har vi ju alltid klippt honom, varje vinter, men jag vet inte hur vi ska göra i år. Vi kanske låter honom vara fluffig för vi kommer ändå inte träna särskilt mycket. Vi kommer väl träna och hålla igång så gott det går men jag vet hur volten brukar bli på vintern (isbana) och nu när Rico fått för sig att han ska vara en svårlastad häst så kommer vi förmodligen inte hålla på och åka på särksilt mycket träningar/tävlingar nu i vinter.
 
Hade inte kameran med mig idag eftersom jag åkte direkt från skolan till stallet, men här kommer en gammal bild :)
 
 
Vinterkylan kom så himla plötsligt i år.
 
 

Kommentarer
Postat av: jen & Johnny

Haha Johnny har också fått jättemycket vinterpäls jättesnabbt ^^

Sv: Ja jag blev själv förvånad att han hoppade så högt! Vad jag vet har han som högst hoppat 1 meter med någon på ryggen. Han är 8 år :) Har dock varit galopphäst så han reds ju in tidigt och har även gått lite hinderlöp men det är inte så höga hinder.

2012-10-28 @ 18:48:23
URL: http://johnnyochjag.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0