Rubrik

Jag har en del att ta igen, det kan man verkligen säga ! I och med denna "paus" så har jag faktiskt upptäckt att jag inte bara blir inspirerad av att blogga när jag rider och är i stallet, utan bloggningen motiverar mig att åka till stallet även de dagar jag inte har helt lust (för ja, även jag har sådana dagar). För när jag väl är där så blir jag påmind om varför jag har häst.
 
 
Har ju varit lite segt framåt med Rico, vi har ännu inte tagit någon högergalopp sedan jag for i backen, och pga axeln så missade jag lite ridning så jag är inte i bästa form/kondition just nu. Sedan är det ju också snart dags att hämta Valle ! Det har varit lite problem med hagar, att det inte finns någon karantänhage ledig osv. Eftersom han kommer från fri tillgång så måste han ju ha något slags nät uppsatt i hagen, helst i ett träd. Tyvärr har inte den karantänhagen som finns kvar något träd ... Men vi kanske ska ställa honom i sommarhagen, den är en bit ifrån killarnas hage där han ska in sen, men det är bättre än ingenting.
 
 
Jag är inte mitt gamla motiverade och drivna jag längre, vet inte om även det beror på att jag hade lämnat bloggen i sticket sådär. I varje fall ska jag försöka återuppta bloggningen nu för jag ser att ni alla tappert har hängt kvar här, jag har kommit på lite nya grejer att skriva om nu så jag lämnar er inte det kan jag lova ! Det är oftast efter en sådan här bloggsvacka som uppdateringen blir som bäst ! Så håll i hatten nu, jag tänkte börja lite smått redan imorgon !
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0