Veckoplanering

Måndag: Mamma rider Rico, Pappa rider Valle (eventuellt tömkörning). Jag är hemma och pluggar :)
 
Tisdag: Mamma rider Rico, Pappa rider Valle. Jag är hemma och pluggar igen ... HÄR HAR VI HAFT RICO I TVÅ HELA ÅR - kommer lite speciella inlägg då !
 
Onsdag: Jag rider Rico, Mamma rider Valle.

Torsdag: Jag rider Rico (dressyr för Kicki), Pappa rider Valle.

Fredag: Jag rider Rico, Mamma rider Valle. Hovslagaren kommer och verkar + skor båda hästarna.
 
Lördag: Mamma rider Rico, jag rider Valle. Eva-lektion, ska lära mig lite mer western eftersom Valle är en westernhäst hehe ;)
 
Söndag: Jag rider Rico (Dressyr för Therese), Valle får vila.
 
 
Denna veckan ska bli fantastisk, för allt blir ju vad man gör det till visst ? :D Lets go,lets go !
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0