Dagen innan tävling

Ikväll ska det fixas inför morgondagens tävling ! Det ska harvas och byggas bana bland annat. Tyvärr funkade inte den kameraladdaren jag fick tag på till min kamera så jag har fortfarande ett stendött batteri ... Men det är fler än jag som ska/vill fota så det blir nog lite bilder ändå, hoppas jag i alla fall !
 
Jag ska nog knoppa Rico om jag får tid, kanske smörja lite utrustning jag ska ha imorgon, kolla startlistor, och jag tror jag ska rida ut en sväng alternativt göra något annat trevligt med honom :)
 
Så imorgon är det tävling ! Jag ska inte vara med i inbjudningstävlingen utan i klubbhoppningen (KM) som är alldeles efterråt. Det är för att jag och Rico inte i nuläget vill/kan hoppa en 90cm/1m bana.
 



 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Cicci

Synd att den inte funka! Skulle du kunna ta med dig den till tävlingen imorrn ? :)

Svar: Jag tar med den + alla objektiv och minnen och så ! :)
Madde Andersson

2012-09-14 @ 18:44:54
URL: http://ciccicarlssons.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0