Här ska göras nytta !

 
Idag har mamma hand om Rico, hon ska rida lektion för Eva Malmström. Jag ska bara dit på Usekmöte i eftermiddag. Kanske ska hjälpa mamma lite i stallet också när jag ändå är där, men jag är väl inte till så mycket hjälp med bara en fullt fungerande arm ;) Men idag känns det faktiskt bättre ! Kan gör fortfarande ont när jag lyfter/rör armen, men det är mycket bättre än gårdagen ! :)
 
Jag ska göra lite nytta idag är tanken, jag ska:
- göra svenska analys som ska in på tisdag
- plugga till historiaprovet som är på onsdag
- köra nån tvättmaskin med kläder
- städa mitt rum (igen haha, det blir snabbt stökigt igen)
- dammsuga (mitt rum i första hand)
- byta sängkläder, påslakan och sånt :P
- skriva ut usekpapper
- gå på usekmöte
- och BLOGGA såklart ! Har fått lite idéer nu :)
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: zuzanna

Åh herregud så fin bild ! :0
Verkligen jätte fin häst ! :)
Allt bra med dej ?
Kramizar Zuzanna !

2012-09-28 @ 10:03:27
URL: http://mashmelllow.blogg.se
Postat av: Hanna

Men vilken sommrig bild, ser urhärlig ut!

2012-09-29 @ 21:44:56
URL: http://dressyrfux.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0