Hejsan fredagkväll

Än en gång har jag satt bloggen sist, jag vet faktiskt inte vad som är felet för jag har haft varken tid eller lust att gå in på datorn alls. Men av egen erfarenhet vet jag att efter bloggtorkor som dessa så brukar det bli jättebra uppdatering ! Hoppas ni håller ut, kolla bloggen varje dag så ni inte missar när jag börjar igen !

Har ju varit lite segt på hästfronten och vääääldigt mycket i skolan, nu är det fredagkväll och tyvärr ska jag bort i helgen så kommer bli svårare att uppdatera då, men ska försöka ! Börjar få lite nya idéer men jag kan inte riktigt få dem nerskrivna i inlägg ännu, den delen av min hjärna har tagit semester.
 
Men denna kvällen har spenderats hemma med massa frukt och muffins och bullar och jag har bara frossat i det för att jag inte haft något bättre för mig ... Enda vettiga jag gjorde denna eftermiddagen/kvällen var att gå ut en skogspromenad med hundarna, och så har jag tecknat lite !
 
 
Den är inte klar (om jag känner mig själv rätt kommer den aldrig att bli det) men på god väg att bli ! ;) Vad tycker ni ? :))

Kommentarer
Postat av: Malin

Super snygg! Jag vill också kunna rita bra :)

2012-10-01 @ 20:29:25
URL: http://malinottenback.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0