Mina avramlingar

1. Rocky - på mitt första sommarridläger, på södertörns ryttarcenter (är inte hundra på att jag faktiskt ramlade av, men jag tror det...?)
2. Chayenne - bockade av mig i skogen på en ridskoleuteritt
3. Tiger - på ridskolan när han gjorde en helomvändning i ridhuset för han blev rädd för en bom hehe
4. Silver - på ridskolan hopptävling, vägrade in i första hindret på banan  
5. Silver - hoppträning
6. Silver - hoppträning samma hinder och samma tillfälle som ovan ^^ Ramlade av två gånger på samma hinder inom loppet av ... 5 minuter ?  
7. Rico - galopp på ängen vintertid, Rico tyckte det blev jätteroligt och drog iväg, sedan blev han rädd för mig när jag tappade stigbygeln och började skena varv efter varv. Jag landade mjukt i snön i alla fall !
8. Rico - hoppträning för cathrine persson, kom i obalans efter ett hinder så Rico blev rädd, jag flög in i sargkanten  
9. Rico - uppsittning i Fänninge
10. Rico - andreasträning på Enliden, jag och Rico svängde åt olika håll efter ett hinder (kan ha sett rätt kul ut men jag slog bakhuvudet in i voltkanten (en stock) så ingen vågade väl skratta hehe)  
11. Rico - thereseträning Enliden, missförstånd hopp igenom hindret (innan tävlingsdebut)
12. Rico - pay and jump runsten, Rico stannade, jag ramlade nästan av men inte helt, Rico vände och jag åkte i backen
13. Rico - pay and jump botkyrka, missförstånd innan hindret, Rico halvstannade men hoppade ... nästan ... ändå -> in i hindret  
14. Rico - uppsittning på våren, (uppsittningsproblemen kom tillbaka)
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Jen & Johnny

Hej! Kolla gärna in min nya blogg! Har precis köpt min första häst! :) /Jen f.d. Hästterapi

2012-09-18 @ 18:35:13
URL: http://johnnyochjag.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0