Ridbilder

Det är lite dåligt med ridbilder nu för tiden, och det är synd särksilt för att han gått så himla bra de senaste gångerna (i dressyren). Känns verkligen som att poletten har trillat ner i dressyren och han är bara överlag så himla fin och samarbetsvillig. Han går inte på räls, man måste ju fortfarande rida för att få honom gå så bra, men han gör inga större protester och försöker smita undan arbetet tex. Innerst inne så tycker han ju om att arbeta ;)
 
Ridbilder hänger faktiskt helt på någon annan nu eftersom min kameraladdare är borta och min kamera har helt slut på batteri (kan chansa och ta med den men den tar nog inte många bilder innan den lägger av helt). Normalt sett KAN jag faktiskt be någon stackare som passerar volten att knäppa några bilder med min kamera, men det är mycket begärt att be folk ha med sig egen kamera och fota ^^ Vet inte. Får väl stå ut tills jag antingen hittat min kameraladdare eller köpt en ny helt enkelt ?
 
Helt random gammal ridbild :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0