Enliden

 
 
 
Denna filmen gjorde Sofia (http://sofiiahansen.devote.se) i somras, som stod på Enliden samtidigt som mig. Det är en presentation av stallet. När jag ser denna filmen så saknar jag Enliden himla mycket. Förr var det så himla mysigt där, jättebra gäng/stallkompisar och himla fint var det på sommaren också. Lite charmigt med vår fyrkantiga volt osv. När denna filmen gjordes så hade vi bara Rico (Valle kom ju i Oktober), och Sofia går förbi Ricos dåvarande box och det väcker massa minnen. När jag gjorde en presentation av Enliden använde jag mig bara av bilder, att se det på film är annorlunda. Tycker ni ska titta, särskilt ni som följde oss när vi stod på Enliden :) 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0