Förmiddagar i stallet

 
Jag tycker det är riktigt skönt att åka till hästarna på förmiddagarna. Tyvärr är detta bara möjligt på helgerna för mig, så det är oftast då jag passar på. Det är så skönt att vara där tidigt och fixa allt, rida innan lunch och så får man eftermiddagarna fri till att göra annat. Har man inget speciellt att göra på eftermiddagarna så kan man ju dessutom hinna ut på riktiga långrundor ;) 
 
Denna vecka är det ingen träning inbokad, eftersom vi bestämt nu att Therese ska komma till oss varannan onsdag. Minst en gång innan nästa onsdag ska jag rida en sväng på volten med Rico och kanske rida igenom programmet också. Sedan ska jag också fokusera på att galoppera på framåt ute i skogen mm. Kanske klämmer in något pass med bommar på volten också. 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: sofie

super fin bild :) vore roligt med bilder på stall/anläggning :)

2013-10-04 @ 12:44:37
URL: http://sberglund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0