Måla på duk

Ägnat förmiddagen åt att jobba lite till på min målning på duk
Flera timmar har jag försökt blanda till en hyfsad fux/brun färg, och när jag äntligen grejade det så blandade jag ihop för lite färg så det är nästan slut. Men ska ändå åka till stallet snart så skulle fått blanda om ikväll i vilket fall som helst, det skulle ju ändå torkat :) Kommer förmodligen bli minst lika svårt att måla Valle sen, hans färg är också svår att blanda till. 
 
Ska leta upp kameran innan jag åker, rensa lite i minnet i bilen så vi kan fota lite idag/imorgon. Onsdagen den 24 April kommer min tränare Therese Berganäs till Långängen och det blir lite dressyrträning på volten. Innan onsdagen vill jag därför rida Rico en sväng på volten och känna igenom honom och skriva upp lite saker som vi behöver hjälp med när Therese kommer ;) Har ju inte ridit lektion eller ridit dressyr överhuvudtaget på riktigt länge nu, ska bli kul :D 
 
En gammal Thereselektion. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0