Buss till stallet idag

Om en och en halv timme går bussen från mig (och så småningom) till stallet. Innan dess finns lite att göra här hemma. Jag ska svara på mer kommentarer som jag missat hittills, läsa lite bloggar, packa grejer som ska med till stallet (inte säkert att kameran åker med då det blir mycket att bära på) samt ut och rasta Önska en sväng så hon klarar sig tills jag kommer hem. 
 
Idag ska hästarna ridas ut. Jag rider Rico och en tjej i stallet ska låna Valle och rida med oss. Ut och galoppera + klättra får det bli, sålänge det är okej för hon som ska rida Valle :) Tydligen hade båda hästarna rikligt med överskottsenergi igår när mamma och pappa red ut. Inte är det så konstigt egentligen med tanke på att de fått ta det lugnt de senaste dagarna (tappskon ni vet). 
 
Bussen vid stallet går hemåt ungefär varannan/vartredje timme såhär på helgen så det kommer dröja till kvällen innan jag kommer hem. Förhoppningsvis kommer jag kunna få upp något inlägg från mobilen medan jag är borta, annars kan ni ändå räkna med uppdatering ikväll :) 
 
 

Kommentarer
Postat av: Sara Fryk

sv: tack så mycket! :) Nä, jag har naturligt långa ögonfransar! :)

2013-08-10 @ 11:30:12
URL: http://sarafryk.horseworld.se/
Postat av: malinnilsson

sv: haha, man känner verkligen igen sig! ;)
Jag vet inte riktigt med tanke på att jag får den via gymnasiet men från 7000/8000 och uppåt skulle jag tro :)

sjukt grym design!
har du gjort den?

Svar: Tack så mycket! ja jag har gjort den :D
Madde Andersson

2013-08-10 @ 17:50:09
URL: http://bellaochmalin.blogg.se
Postat av: Kajsa - 100% häst

Hoppas att ridningen gick bra för er! :)

Svar: tack!! :)
Madde Andersson

2013-08-10 @ 20:18:04
URL: http://kajsashastliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0