Hästarna - 8/8

Ikväll har jag suttit lite med en bloggdesign som nästan är klar nu. Det står fler på kö på mejlen så jag får sätta igång och beta av allt nu innan skolan börjar! ;) 
 
Idag motionerade vi hästarna en stund på volten bara, pga Ricos tappsko. Det är såpass mjukt underlag på volten så Rico kunde utan problem röra sig i alla gångarter där. Mamma tömkörde Valle och jag longerade Rico en stund med gummisnodden på. Sedan gjorde jag också lite Nh med honom efterråt. 
 
Under tiden det var stallmöte kom även hovslagaren och slog på en ny sko på Ricos framhov, så nu kan vi rida på som vanligt igen! 
 
Idag åkte tyvärr inte systemkameran med till stallet, men knäppte några mobilbilder i alla fall, från tömkörningen/longeringen! 
 

Kommentarer
Postat av: Elin Brolin | Foto och mode.

Vill du bli länkad för 3500+ läsare? Delta då i min 'Veckans Läsare'- tävling, anmäl dig här: http://elinbrolin.webblogg.se/2013/august/veckans-lasare.html#comments
Kram och ha en fortsatt trevlig dag! :)

2013-08-08 @ 22:49:53
URL: http://www.elinbrolin.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0