Imorgon ska bli en bra dag

Motivationen och idéerna till bloggandet har inte legat helt på topp de senaste dagarna. Har ju i princip bara skrivit inlägg om dagens ridpass, och det blir ju lite tråkigt. Det har i alla fall lett till sämre statistik och i sin tur ännu sämre motivation för mig. Men ikväll fick jag en riktig knuff framåt, idéerna kom plötsligt som en blixt från klar himmel liksom, och jag har antecknat ner allting i mobilen så imorgon ska ni få se på uppdatering!! 
 
Systemkameran fick ju åka med till stallet idag men pga dåligt väder och ont om tid så fick den ligga kvar i kameraväskan helt enkelt. Planen var främst att knäppa lite uppställda bilder på pållarna. Nu när Valle byggt muskler och Ricos ballongmage reducerats en aning. Ska bli roligt att jämföra med de uppställda bilderna vi tog innan sommaren! :D 
 
Dessvärre kommer jag inte åka till stallet imorgon för mamma och pappa ska rida hästarna. Men de uppställda bilderna kommer komma senare i veckan troligtvis :) Imorgon ska jag börja beta av en Att-Göra lista som jag gjort till de sista lediga dagarna. Utöver den ska jag blogga, svara på kommentarer och förhoppningsvis träna lite också. Nu ska träningen bli mer seriös, med fokus på att förbättra min ridning. Börja smått och trappa upp lite hela tiden. Är så peppad!! :) 
 
Med det sagt, säger jag godnatt så hörs vi imorn! Klockan sätts 07.30 och jag ska se till att vakna på rätt sida också! ;) 
(Kan tyvärr inte ladda upp någon ny bild från mobilen så fick bli en Rico-bild ur arkivet) 

Kommentarer
Postat av: Li

Åh vad snygg han är! :D

Svar: Jag går på Nacka Enskilda Gymnasium som är ett idrottsgymnasium. Ja precis, jag har precis börjat tvåan! :)

Svar: Tack! :)
Madde Andersson

2013-08-19 @ 21:47:46
URL: http://linester.blogg.se
Postat av: Malin Ottenbäck

Snygg han är!

Svar: Tack så mycket :D
Madde Andersson

2013-08-20 @ 19:01:44
URL: http://malinottenback.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0