Smörja utrustningen

Förut var jag väldigt "duktig" och tog hand om all min utrustning, smörjde och putsade sadel och träns hela tiden. För att inte tala om mina stövlar! 
 
Det slog mig nyss att jag inte har smörjt något på hela sommaren! Måste verkligen ta tag i det någon dag. Högsta prio är Ricos supersköna hoppsadel, sedan mina stövlar och alla tränsen. Resten får nog vänta tills jag har mer tid. 
 
Brukar ni vara duktiga och smörja er utrustning? 
 
Hehe, till mitt försvar så är de här bilderna fotade precis efter jag åkt av hästen på en kladdig ridbana, men ja såhär brukar väl mina grejer se ut nuförtiden :P 

Kommentarer
Postat av: Linnéa Björkström

Jag skulle mörda mig själv om jag hade smutsig utrustning! Efter varje ridtur smörjer jag träns, sadelgjord & stövlar, däremot smörjer jag bara sadeln vid behov. Likadant med mina benskydd, de ska göras rent efter turen. Det händer faktiskt att jag smörjer andras saker bara för att de är smutsiga, det kliar i fingrarna ;)

Svar: Åh en gång i tiden var jag också lite så, älskade att smörja ;) haha så duktig du är!
Madde Andersson

2013-08-14 @ 19:23:01
URL: http://linneabjorkstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0