Längtar till jul

Var länge sedan jag längtade SÅHÄR mycket till jul. Särskilt mycket längtar jag ju tills jag får lov och några veckors ledigt från skolan. Dessa sista två veckor kommer bli så stressiga. 
 
Utöver att plugga och rida så filar jag faktiskt lite på min önskelista ;) Det finns liksom ingen åldersgräns för det. Och så planerar vad jag ska köpa för julklappar till familjen såklart. 
 
Imorgon har jag stallfri dag för att plugga matte, men då kan jag säkert slänga in lite inlägg också! Tills dess bjuder jag på lite goa vinterbilder från förra året. 

Kommentarer
Postat av: Cicci

Vilken skola är det du går på? *förvirrad tjej som letar gymnasium*

Svar: Går på sjödalsgymnasiet i Huddinge! :)
Madde Andersson

2013-12-11 @ 22:48:15
URL: http://photobycc.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0