Massage

Eftersom såpass många ändå fortfarande går in här varje dag så ska jag försöka uppfylla era förväntningar om uppdatering. 

Julen firades hemma som vanligt men snart ska vi börja packa och förbereda oss för en resa utomlands över nyår och fram till skolan börjar. Hästarna tas då om hand av en som har häst i vårt stall som också har tagit hand om den en gång i veckan under hela hösten. 

Jag fick jättefina julklappar i år och mycket av det stod högt på min önskelista! Hoppas ni också fick det ni ville ha, och gett mycket presenter också. Vet inte om det har med åldern att göra men i år fick jag faktiskt en ännu djupare förståelse för att julen handlar om att ge snarare än att få saker. 

Har ridit nästan varje dag, som vanligt då, men idag var det dags att massera hästarna. Mamma håller på att lära mig, så vi masserade samtidigt varsin häst :) det var inte så komplicerat som jag trodde faktiskt. 

Skriver ju från mobilen på bilresan hem från stallet, och nu i skrivande stund har vi precis kommit ut på belysta gator så jag ska försöka dyka ner i en av mina julklappar - en bok som heter hästen i rörelse! 

Jag hoppas att jag kommer titta in här igen inom kort, och ni med. Har ju en del att fixa innan nyår, men ska skriva upp bloggen någonstans högt upp på prio-listan. ;) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0