Nytt träns

Häromdagen fyndade vi ett nytt träns till Rico Hööks rea ! Var egentligen ute efter ett brunt pullarträns då det är det jag tycker han passar bäst i, vill ha ett utan bling osv på nosgrimman så den passar till olika pannband :) Men hittade inget, fick bli ett brunt aachenträns istället. Riktigt snyggt. Bytte dock ut pannbandet då jag hellre hade det gröna som jag tycker passar bättre på honom :) Dessutom vill jag att det ska komma till användning ! 
 
Pga dålig belysning fick jag ingen bra bild på Rico i hans nya fina träns + pannband, får visa produktbilder istället .. :) 
 
 
 
Och det gröna pannbandet köpte jag i globen 2012, som nu sitter på det tränset ! 
Hittade ingen bra bild på bara det gröna, men ni ser ju ändå, bakom de andra blingpannbanden på bilden :) 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0