Nora

Idag har vi, efter att vi ridit, åkt till Nora hela familjen och fikat lite och typ gått runt lite där. Invigde min gröna långkjol, och klantig som jag är har jag redan fått fyra fläckar på den. 
 
 
Sitter nu och kollar nationshoppningen i falsterbo på teve. Ska också kolla ridfilmerna från dagens dressyrlektion, som gick väldigt bra! Kommer upp någon slags film eller bild från passet. 
 
Imorgon ska jag nog börja dagen med en Pw. Tycker rundan jag gick igår var rätt bra, ca 1 mil lång, så jag tar nog den igen! :) Kände av lite träningsvärk från det idag, men det försvann lite efter jag ridit. 
 

Kommentarer
Postat av: Malin

Ser gott ut! :)

2013-07-13 @ 10:12:06
URL: http://malinottenback.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0