Redigera failbilder

Imorgon ska jag redigera klart alla failbilder från vår "Photoshoot" här i Fänninge. Vi hade nästan alla odds emot oss när vi skulle fota. Dåligt batteri på kameran, varmt, flugor och broms och hela tiden bländande sol i ögonen. Jag vet ju själv att jag har ljuskänsliga ögon så skulle tagit på mig solglasögon eller en keps, för då hade bilderna blivit bättre. Det svåraste var ju att få alla oss tre att bli bra på en och samma bild. Omöjligt nästan :P 
 
Men vissa bilder blev faktiskt rätt kul, lite "behind the scenes" känsla hehe. Har fler failade bilder än fina bilder. De fina har ni ju redan fått i det här inlägget och det här inlägget. 
 
Tillsvidare får ni ett liiitet smakprov i alla fall :)  
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Linnéa Björkström

Failbilder är oftast myyycket roligare att titta på ;) Fast själv vill man ju att alla ska bli fina, haha!

Svar: jaa haha :') man får bjuda lite på sig själv. Tycker det är lite tråkigt med bloggar som bara lägger upp perfekta bilder, det känns inte verkligt :)
Madde Andersson

2013-07-31 @ 22:39:39
URL: http://linneabjorkstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0