Torsdag

Min uppdatering har varit lite kass nu när jag haft besök av Lina här i Fänninge. Vi har liksom gjort annat på dagarna än att bara sitta vid datorn, som jag annars brukar göra. Idag var vi bland annat på hallonjakt, fotade fina bilder i stallet och red ut i skogen. Hästarna skoddes på förmiddagen och på eftermiddagen var det photoshoot i hagen. Sedan red vi dem senare på kvällen och imorgon ska vi upp tidigt och rida. Väckarklockan står på 7.00 så det är dags att sova nu. 
 
Scrolla ner lite om ni vill se de första bilderna från dagens lilla photoshoot :D 

Kommentarer
Postat av: Julia

Nu har jag utsett vinnaren i veckans blogg! Kolla om det var du som vann och var gärna med i den nya omgången!! :D Lycka till!

2013-07-26 @ 12:17:12
URL: http://goldentex.blogg.se
Postat av: Lina

Tur för dina läsare att jag åkt hem igen! ;)

Svar: hihi :P
Madde Andersson

2013-07-27 @ 11:44:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0