24

Idag är det en bra dag, den 24:e! Jag skulle våga påstå att 24 är mitt turnummer. Mycket bra har hänt för mig de dagar som har med 24 att göra.
 
De bästa ridpassen/lektionerna i hoppning och dressyr som jag minns och har skrivit om här på bloggen, har varit den 24:e, olika månader och år.
 
Clearrounder med Rico med bra känsla, den 24:e, olika månader och år. 
 
Första gången jag kunde sitta upp på Rico efter sommaren 2011, den 24:e september 2011. 

Har även massa rosetter hängandes hemma från tävlingar och pay and jumps som varit den 24:e,
bland annat andraplatsen i Enlidens Ryttarklubbs KM (nu Huddinge Ridklubb), 24 September 2011. 
 
 
Har ni något turnummer? :)  
 
 

Kommentarer
Postat av: Linnéa Björkström

Då hoppas jag att något riktigt bra händer dig & hästarna idag! :)

Sv: Just det, skolan.. Tänkte aldrig på det, men klart att han hade kunnat vara liiite bättre där med (även fast det är super tråkigt). Och dans är ju jätte roligt! Synd att man är så katastrofalt dålig på det, jag har provat hiphop några gånger. Men det är ingen vacker synd..

2013-06-24 @ 15:09:20
URL: http://linneabjorkstrom.blogg.se
Postat av: Annika

Så fin :D

2013-06-25 @ 18:30:39
URL: http://blogofphoto.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0