Designen

Den nya bloggdesignen är så gott som klar och den ligger nu på en lite "hemlig" blogg tillsvidare. Ska bara kolla igenom lite detaljer imorgon och sedan dyker den förhoppningsvis upp under dagen. Då blir det en riktig nystart för bloggen och vi ska dra igång en lite tävling i och med det :) Är så otroligt trött på min nuvarande design, och alla jag haft tidigare, så jag gjorde den nya väldigt annorlunda från hur mina designer brukar se ut. Gladare ljusare färgtema blev det också. 
 


 
 
 

Kommentarer
Postat av: Ponnydressyr - Sara

Sv: Aa precis! Min häst var lite skraj och en tjej gav upp och sket i att sitta upp (:

2013-06-12 @ 23:39:29
URL: http://ponnydressyr.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0