Extreme makeover blogg-edition

Nu lagom till sommaren tänkte jag göra om bloggen HELT och min plan är att den ska bli unik och sticka ut ännu mer. Tänkte börja med designen och sedan jobba mig inåt och fila mer på innehållet i bloggen. Spännande spännande. 
 
Det allra svåraste med att göra ny header och design är att välja bilder, därför har jag oftast lättare att göra andras designer än min egen. Jag känner att jag både har för lite och för mycket bilder att välja på. Det senaste halvåret har det även gnagt på mig att jag inte har någon ridbild på mig och Valle. Visst, bloggen heter Ricos, men lite större plats måste Valle få ju!! 
 
Jag och Rico i torsdags. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0