Laban (aka Missen)

Vår stallkatt är så himla mysig och rolig. Jag har alltid kallat den Missen för jag trodde inte att den hade något namn. Fram till häromdagen trodde jag också att det var en tjej, men det är tydligen en killkatt vid namn Laban, hehe. 
 
Har ju berättat tidigare hur han lekte med släpet på longeringspisken när vi tömkörde sist. Alltså medan vi tömkörde, haha han sprang liksom efter oss, när vi tömkörde på fyrkantsspåret till exempel. 
 
Igår när vi stod inne och smörjde medan det ösregnade, så kom Laban helt blöt och olycklig. Så han la sig och torkade på vår smörjhandduk, ålade sig och rullade runt och hade sig. Han brukar ofta göra så att han lägger sig på saker mitt i allting. Flera gånger har han lagt sig på mina fötter när jag stått i stallgången. Här är några goa bilder på Laban, aka Missen :) Ska nog ta och fota honom med systemkameran någon dag, han är ju för söt! 
 


 
 
 

Kommentarer
Postat av: Amanda

Hej!
allt bra!
Super fin blogg

2013-06-10 @ 12:06:16
URL: http://nattstad.se/turkozapantern
Postat av: Anonym

Katter är härliga! Sjukt personliga och har mycket skoj för sig! =)

2013-06-10 @ 12:45:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0