Bilder

Jag släpade med mig kameran till stallet idag faktiskt, första gången på riktigt länge! Problemet är att vi så sällan har tid att stå "några extra minuter" i hagen och plåta hästarna. Idag hade jag några få minuter till övers och det resulterade i typ 4 bilder haha. Jag är så ringrostig när det kommer till fotografering. När jag tittar tillbaka på bilderna jag tog för 2, 3 år sedan - såå fina! Och så tittar jag på dagens bilder.. Riktigt B! ;)
 
Men förhoppningsvis är detta bättre än inget. Det har ju varit riktigt snålt med nya bilder här på bloggen på senaste tiden. 
 

Kommentarer
Postat av: Emelie

Sjukt fina hästar och fina bilder :)

Svar: Tack! :)
Madde Andersson

2013-11-19 @ 10:37:37
URL: http://www.geishakosack.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0