Lär känna mig lite

Här är lite saker som ni förmodligen inte visste om mig 
 
1. Jag är väldigt "estetisk" av mig. Jag älskar att måla, teckna, designa, spela instrument, sjunga osv. Dock är jag mindre bra på de sistnämda sakerna ;) 
 
2. Jag vill så mycket saker i livet att det slår över så jag har ingen aning om vad jag vill längre. #kaos 
 
3. Jag är i grunden en hoppryttare, som börjat intressera sig för dressyren. Efter att ha inte hoppat på ett år typ samt att jag från början aldrig varit så himla bra på att rida dressyr, så känner jag mig inte så stark i någon utav grenarna. Jag har blivit något mittemellan, riktig allroundryttare. 
 
4. Jag älskar att äta nyttig mat, och mycket mat (äter ca som en häst :P). Fast samtidigt, när det kommer till frukosten, så äter jag alltid en god frukost - eller ingen alls. Jag äter hellre ingen frukost alls än en tråkig macka + ett glas juice. Mina frukostar består ofta av gröt eller toast eller fattiga riddare eller några allmänt supernyttiga goa mackor + frukt eller avocado eller en hel fruktsallad + ibland fil + stort glas mjölk eller smoothie eller någon god juice. 
 
5. Är väldigt kritisk till mig själv och allt jag gör, jag blir liksom väldigt sällan nöjd. Kommer lite från de där estetiska på första punkten. Eftersom jag hela tiden vill bli bättre på allt det där så ger jag mig inte förrän det är riktigt bra, eller rentav perfekt haha. 
 
6. Jag kan ha nämnt detta tidigare, men jag älskar att ha mycket att göra - sålänge det är saker jag vill göra. Jag trycker gärna in flera roliga saker/vänner på en och samma dag. Dock när det kommer till läxor och annat trist så är det inte riktigt samma sak.. ;) 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0