Hästarna - 17/10 och 18/10

På torsdagar har vi nu en tjej som hjälper oss med mockning och att fylla hö till hästarna, så att familjen får en stallfri dag. Detta har inte behövts innan men nu när vi både har två hästar och numera väldigt lång resväg till stallet så kan det vara bra att ha en kväll fri. 
 
Idag åkte mamma och pappa till stallet och red så fick jag gå ut med hunden hemma och fixa middag. De red lamarundan i alla gångarter, och mamma sa att Rico var väldigt positiv och glad :) 
 
Nu samtidigt som jag försöker hitta tillbaka till bloggningen så ska jag även börja träna igen. Det blev ett uppehåll med det för att jag varit sjuk i en vecka och både före och efter jag var sjuk så var jag lite småförkyld hela tiden. N vet sådan där jobbig hosta och ont i halsen osv. Motivationen till att träna och överhuvudtaget anstränga sig var inte direkt på max då! Tyvärr har vårt träningsrum hemma rensats ur lite så jag hittade varken träningsmattan eller speglarna som hör till rummet, och inte heller några vikter osv.. Men jag mjukstartade ändå lite med några situps, bättre än ingenting! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0