Idag är det torsdag

 Dagens planer: Åka buss till stallet vid lunch-tid och möta upp Lina på vägen. Sedan ska vi fixa allt i stallet och rida och hinna med en rimlig buss hem innan det blir mörkt. Hem till mig, byta om duscha os, packa lite grejer och sedan vidare till Lina. På kvällen/natten ska vi till farsta ridskola och agera spöken på deras övernattning, och efter det sover vi hos Lina! :D 
 
Idag och imorgon blir det lite full rulle, och förmodligen inte mycket sömn för att jag ska upp tidigt imorgon och åka med pappa och sko Rico. Dock kommer bilresan bli lång så jag kommer nog kunna sova lite i bilen ;) 
 
Jag hade bara en film från igår på min egna telefon, resten filmade pappa med sin telefon. Tills jag laddat över dem filmerna på datorn så får det duga med en lite printscreen från igår. Resten jag hade på min mobil var inte så mycket att se faktiskt! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0