Planering av höstlov

Jag älskar att planera saker och jag älskar att ha fullt upp när det gäller saker jag vill göra. Det här lovet kommer så passande nu när man behöver det som mest, håller ni med eller? :D 
 
En riktigt rolig sak som vi ska göra nu på lovet är att åka och träna dressyr för Pelle Duvefelt med Rico! Jag behöver lite nya dressyr-tips på vägen och lite nya saker att träna på hemma. Sedan ska jag också passa på att rida i dagsljus det sista som går nu, man märker ju att det blir såå mycket mörkare för varje dag. 
 
Snart återkommer jag med en noggrannare planering av lovet, det ska bli såå bra :D 
 

Kommentarer
Postat av: Ggirl

hej....älskar din blogg:) och vilka snygga bilder du ta och vilka gulliga hästar du har:D du få gärna kolla ni min blogg
P.S. XOXO Ggril

2013-10-27 @ 00:59:47
URL: http://www.nattstad.se/Ggirl

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0