Framtid

Det finns så mycket saker jag kan tänka mig att göra i framtiden. Jag har så himla mycket idéer så jag hinner knappt sätta fingret på någon av dem. Det stressar mig ganska mycket att inte kunna veta hur det kommer se ut i framtiden. Jag skulle vilja ha en ordentlig bild av hur det skulle kunna se ut, något att sträva efter och se fram emot. 
 
Jag avundas dem som har en klar dröm/ett mål att hela tiden jobba mot, som vet exakt vad de vill. Jag suger på den där karamellen dagligen men jag kommer aldrig fram till något. 
 
MIn hjärna är kaos, så jag återkommer senare haha.. 
 
 

Kommentarer
Postat av: Tilda

Gör du designer gratis? Isånnafall är jag väldigt intresserad! Du gör grymt fina! :)

Svar: Tack! Jag gör inte längre gratis designer men jag gör billigt! :)
Madde Andersson

2013-09-03 @ 17:32:34
URL: http://persdottertilda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0